Honda створили акумулятори для електромобілів нового покоління

В компанії Honda знайшли спосіб створити батареї з високою щільністю зберігання заряду і низькою робочою температурою.

Фахівці японської компанії у співпраці з вченими з Каліфорнійського технологічного інституту і Лабораторією реактивного руху NASA розробили новий тип електроліту, який і дозволить створювати батареї подібного типу.

«Фторид-іонні акумулятори (FIB) пропонують новий хімічний склад з щільністю зберігання заряду в десять разів більше, ніж у нинішніх літій-іонних батарей, – розповів головний науковий співробітник Інституту досліджень Honda і  співавтор роботи Крістофер Брукс. – Вони не схильні до перегріву, а видобуток сировини для таких батарей на такий руйнівний для навколишнього середовища, як екстракція літію або кобальту ».

Варто відзначити, що батареї з твердим електролітом, які проводять іони фтору, існують давно. Однак вони працюють тільки при високій температурі, тобто є проміжним етапом розвитку технології. Розроблений Honda рідкий електроліт дає можливість робити акумулятори куди більш безпечними і екологічними.

Сучасні твердотільні фторид-іонні акумулятори можуть нормально працювати при досить високій темперауры – понад 150 градусів Цельсія. Дослідники ж зуміли знайти спосіб отримати фторид-іонний електрохімічний осередок, який здатний працювати при набагато нижчій температурі. Цього вдалося досягти завдяки створенню хімічно стабільного, рідкого електроліту з високою провідністю іонів фтору і широкою робочою напругою. Об’єднавши його з композитним катодом, що використовуює сердечник з наноструктурою з міді, лантану і фтору, вдалося запустити зворотній електрохімічний цикл при кімнатній температурі.

Фахівці Honda сподіваються, що створені на основі цього дослідження батареї, можна буде використовуватися в автомобілях і силовий техніці – від газонокосарок до генераторів.